Dodací podmínky |
Po obdržení Vaši objednávky, náš pracovník ihned zjistí, zda je Vámi objednané zboží na skladě. Jestliže máme zboží skladem, ihned jej expedujeme. Zjistíme-li, že Vámi objednané zboží
je momentálně vyprodané a nebude dodavatelem doručeno do 1 týdne, naši pracovníci z oddělení zákaznického servisu Vás o tom budou telefonicky či mailem neprodleně informovat.
.
V případě, že zásilka je již expedována, přijde Vám potvrzující email na Vámi udanou emailovou adresu s číslem zásilky.
.
Místem dodání zboží je adresa, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři (prosím uvádějte přesnou adresu). Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad, záruční list a návod na
používání výrobku v českém jazyce.
.
Převzetí zásilky
Zboží expedujeme v originálních obalech od výrobců které raději ještě přebalujeme do kartonových krabic. Obaly zaručují při běžné manipulaci dostatečnou ochranu a případné
poškození z přepravy je na nich nebo pod nimi většinou dobře patrné. Při přebírání objednaného zboží se musíte přesvědčit, zda není dodaná zásilka nebo její části – zejména její
originální obal – nepřiměřeně poškozená (např. zdeformovaná krabice, promáčklý kartónový obal, protržený igelit, porušená firemní páska HELKON atd.). Podpisem přepravci při převzetí
zásilky potvrdíte, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou. Tato informace vyplývá z přepravního dokladu. Pokud se vám nezdá zásilka nebo poškození samotného zboží, které
vzniklo přepravou, zásilku nepřebírejte. Na pozdější reklamace ohledně přepravy se na základě podepsaného přepravního dokladu (který zaručuje důkaz o nepoškozeném stavu
dodávky) nebude brát zřetel.
.
Pokud dojde k poškození obalu zásilky (pomačkaný nebo poškozený obal) nebo dojde k poškození zaslaného zboží, ihned na poště sepište protokol o poškození. Za takovou škodu
odpovídá pošta, nikoliv prodávající a zásilky jsou na takovou škodu pojištěny. Kupující tedy reklamaci na poškozený balíček musí uplatnit u České pošty, nikoliv u dodavatele!!!
.
Pokud Vám výrobek s poškozeným obalem přiveze kurýrní služba (PPL, DPD), může s Vámi řidič zboží rozbalit a zjistit, je-li poškozený i obsah balení. Většinou je vše v pořádku a zboží
je i pod poškozeným obalem v naprosto bezvadném stavu. Je-li však zboží skutečně poškozeno, zásilku raději nepřebírejte. Neničte při vybalování obal a uschovejte jej na nějakou dobu.
Výrobci někdy pro posouzení reklamace vyžadují originální obal.
.
Upozornění pro zákazníky, kteří nevyzvedávají své zásilky
Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Uzavřením kupní smlouvy
se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a vaší povinností je ho převzít a zaplatit. Když si objednané zboží na poště nebo od přepravní společnosti nevyzvednete, tak to rozhodně v
pořádku není a už vůbec se tím nezbavujete své zákonné povinnosti. Viz Ochodní podmínky.
.
Dodací podmínky nabývají platnosti 1. 1. 2020 a blíže specifikuje podmínky pro dodání zboží elektroniky a domácích spotřebičů u firmy HELKON. Změny dodacího řádu vyhrazeny.