Vaření polévek nikdy nebylo jednodušší. Stačí do polévkovače vložit suroviny, vybrat program, zapnout a za 20 minut máte
hotovou výtečnou polévku. Polévkovač je bezpečný a plně automatický. Nepotřebuje žádné hlídání, takže během přípravy
polévky se můžete věnovat jiným činnostem.
.
- celonerezová nádoba o objemu 1,3 - 1,7 litru polévky
- přehledný LCD displej s odpočítáváním zbylého času
- polévka hotová za 20 minut
- 4 programy:
- jemná polévka - 20 minut trvající vaření včetně mixování
- polévka s kousky - 28 minut trvající vaření (bez mixování)
- smoothie - 2 minuty trvající automatické mixování
- samotné mixování/čištění - pracuje jako pulsní mixování
- paměťová funkce pro dočasné přerušení programu: 2 minuty
- bezpečnostní pojistka proti spuštění bez víka
- výkon samotného mixéru 150 W
- integrovaný teploměr zaručuje přesné hlídání teploty
- hladké dno pro snadné čištění
- potřebnou dobu udržuje polévku teplou
- odnímatelný kabel
- bezpečnostní krytka konektoru kabelu
- příkon: 1000 W
.
Unikátní na přístroji je možnost přidávání surovin bez přerušení spuštěného programu. Díky 2 minutové paměťové funkci
můžete otevřít víko, přidat suroviny a po zavření v programu opět pokračovat.
.
Polévkovar lze díky 4 programům a integrovanému mixéru využít nejen na polévky, ale také na smoothie, milkshake,
přesnídávky, kompoty apod. Na přehledném LCD displeji vždy vidíte aktuální čas programu s odpočítáváním.
.
Mnohostranné využití:
- polévky
- smoothie
- milkshake
- přesnídávky
- kompoty
.
Rozměry balení (š x h x v): 22 x 22,3 x 36,5 cm
Rozměry přístroje (š x h x v): 17,5 x 23,5 x 31 cm
Délka přívodního kabelu: 100 cm
Hmotnost balení: 2,7 kg
Firma DOMO-elektro s.r.o. byla založena v roce 2009 belgickou mateřskou firmou Linea 2000, výrobcem a distributorem značek DOMO a PRIMO.
Cílem této aktivity bylo zlepšení logistiky a rozšíření odbytových možností v ČR a v neposlední řadě i zkvalitnění dodávek a servisu pro české zákazníky.
Silné zázemí mateřské firmy v Belgii dává dostatečnou záruku k uskutečnění všech našich marketinkových plánů , kde prvotním cílem je se stát stabilním a spolehlivým partnerem českých obchodníků i konečných zákazníků. Prvořadým cílem naší firmy je vysoká kvalita poskytovaných služeb a spokojenost našich zákazníků.
Značka DOMO je v celé Evropě synonymem radosti z vaření a pohodlí v každé domácnosti.