- média pro přehrávání CD/CD-R/CD-RW
- rychlý posun vpřed/zpět
- vyhledávání další/předchozí stopy
- opakování / náhodný výběr / program
- počet vestavěných reproduktorů 2
- provedení mřížky reproduktorů kov
- ovládání hlasitosti nahoru/dolů
- zvukový systém stereo
-vylepšení zvuku Dynamic Bass Boost
- maximální výstupní výkon (RMS) 3W
- vstup audio (3,5mm)
- tuner/příjem/vysílání
- pásma tuneru FM
- anténa FM
- automatické digitální ladění
- typ zdroje Střídavé napětí nebo vložené baterie Velikost C 1,5V (6x LR14)
- napájecí kabel
Rozměry (Š x H x V) 252 × 232 × 124mm
Hmotnost 1kg
Zadejte své přihlašovací údaje:
Historie firmy
Společnost se zpočátku zaměřila na výrobu žárovek s uhlíkovým vláknem a na přelomu nového století byla už jedním z největších výrobců v Evropě.
Vývoj nových technologií v oblasti osvětlení byl motorem pro dalšího rozvoj a stabilitu společnosti Philips, a tak v roce 1914 Philips založil výzkumnou laboratoř za účelem výzkumu fyzikálních a chemických jevů s cílem nadále podporovat proces inovace výrobků.
Ještě před první světovou válkou byly ve Spojených státech a Francii založeny první obchodní společnosti, v roce 1919 byla další společnost založena v Belgii. Ve 20. letech dvacátého století pak jejich počet rostl velmi dynamicky.
Tehdy si společnost Philips poprvé začala chránit své novinky prostřednictvím patentů - třeba v oblasti rentgenového záření či příjmu rozhlasového vysílání. To byl pravděpodobně také impuls k odstartování diverzifikace produktů v rámci nabízeného sortimentu. Poté co v roce 1918 uvedla společnost Philips na trh lékařský rentgen, začala se v roce 1925 zabývat prvními experimenty v oblasti televize. V roce 1927 začala vyrábět rádia a do roku 1932 jich prodala milión. O rok později již vyrobila svou stomiliontou výbojku a zahájila výrobu lékařských rentgenových přístrojů ve Spojených státech.
První elektrický holící strojek společnost Philips byl uveden na trh v roce 1939. V té době společnost zaměstnávala 45 000 lidí po celém světě a její tržby činily 152 miliónů guldenů.
Věda a technika prošla ve čtyřicátých a padesátých letech dvacátého století ohromným vývojem; divize Philips Research vynalezla rotační hlavy, které vedly ke vzniku elektrického holícího strojku Philishave, a položila základy pro pozdější rozmach vývoje tranzistorů a integrovaných obvodů. Výsledkem této práce byly důležité objevy v šedesátých letech, například součástky CCD (s nábojovou vazbou) či technologie LOCOS (lokální oxidace křemíku).
Společnost Philips také významnou měrou přispěla k vývoji technologie nahrávání, přenosu a reprodukce televizního obrazu. Výsledky výzkumných prací v laboratořích Philips vedly ke vzniku TV camera tube Plumbicon a ke zdokonalení svítivosti a jasu fosforů zlepšujících celkovou kvalitu obrazu.
V roce 1963 uvedla společnost na trh první magnetofonovou kazetu a v roce 1965 vyrobila své první integrované obvody.
Příval nových skvělých výrobků a myšlenek se nezastavil ani v sedmdesátých letech: výzkum v oblasti osvětlovací techniky vedl ke vzniku nových úsporných žárovek PL a SL; další průlomové objevy byly učiněny v oblasti zpracování, ukládání a přenosu obrazu, zvuku a dat, kde divize Philips Research dosáhla revolučních úspěchů - výsledkem byly vynálezy optického disku LaserVision, kompaktního disku a optických telekomunikačních systémů.
V roce 1972 založila společnost Philips PolyGram, ve Spojených státech pak koupila Magnavox (1974) a Signetics (1975). Akvizice v 80. letech zasáhly i do televizního byznysu - GTE Sylvania (1981) a do oblasti osvětlení - Westinghouse (1983). V roce 1983 byl na trh uveden kompaktní disk. Mezi další mezníky patří vyrobení 100. miliontého televizoru Philips v roce 1984 a 300. miliontého holicího strojku Philishave v roce 1995.
90. léta byla pro Philips ve znamení významných změn. Společnost vstoupila do velkého restrukturalizačního programu, který měl zajistit návrat ke zdravým kořenům. V poslední době se zaměřuje především na své tzv. "core" aktivity. Dnes patří společnost Philips k lídrům digitální revoluce a představuje špičkové výrobky, které pomáhají zdokonalovat život lidí. V tom pokračuje i v novém miléniu.